Mijn ochtenden zijn vaak vol, druk en chaotisch. Ik begin deze tegenwoordig extra goed en lekker door mijn dag te starten met Quaker Havermout. Dit vind ik heerlijk en ik voel mij er actief door.

Havermout helpt namelijk bij het verlagen van je cholesterol. Het is aangetoond dat bèta-glucanen vezels, die van nature aanwezig zijn in haver, het cholesterolgehalte verlagen. Een portie Quaker Havermout van 40g bevat 46% van de 3 gram bèta-glucanen vezels, die dagelijks nodig is om het cholesterolgehalte te verlagen. In het kader van een gevarieerde en evenwichtige voeding en een gezonde levenswijze.

Het ontbijtje is in een mum van tijd op tafel gezet en mijn hele gezin is hier dol op. Qua variatie kun je alle kanten op, maar ik zal mijn favoriet van nu vast met je delen!

Viv’s Quaker Havermout ontbijt:

  • 50 gram Quaker Havermout
  • 300 ml kokosyoghurt
  • een handje aardbeien en bosbessen
  • 1 eetlepel cacao nibs (optioneel)
  • 1 theelepel chiazaad

Zoals je ziet is dit ontbijtje zo makkelijk als maar kan! Ik heb het binnen 5 minuten gemaakt en geniet er met volle teugen van! Tip: Je kunt er ook lekker appel of frambozen aan toevoegen, niks is te gek!

Aanmelden actie

Misschien heb je wel een veel lekkerder recept met havermout en wil je dit graag delen? Dat kan! Quaker is namelijk op zoek naar havermout-liefhebbers die het product willen testen. Dit zijn de stappen die je gaat doorlopen:

  • Meld je aan voor de actie en ontvang een Quaker-pakket
  • Ontvang je opdracht, ga hiermee aan de slag en deel je ontbijtritueel online met ons