Ben je op zoek naar informatie over verzending, berzorging of het terugsturen/retourneren van je bestelling? Op deze pagina krijg je direct antwoord op de meest gestelde vragen! Verwacht je een bestelbevestiging of een track and trace code en heb je geen bericht van ons gehad? Bekijk dan ook even je spam! Mocht je er alsnog niet helemaal uitkomen, stuur dan een mailtje naar klantenservice@vivonline.nl
Ik heb mijn geld nog niet terug?
We controleren bij retouren altijd eerst of iemand het pakje alsnog wil ontvangen. Het komt heel vaak voor dat het pakketje bij een Post NL punt is blijven liggen en daardoor retour komt. Check dus altijd je mail of wij je hierover een vraag gesteld hebben. Let op: Bekijk ook je spam mail, het komt wel eens voor dat onze mail in jouw spam map terecht komt.
Wil je je geld terug of heb je na het retourneren van een product je geld nog niet ontvangen? Stuur dan een mailtje naar klantenservice@vivonline.nl. We helpen je dan graag verder en zorgen dat jij zo snel mogelijk het geld ontvangt waar je recht op hebt!
Heb je nog andere vragen?
Stuur dan een mailtje naar klantenservice@vivonline
willemijn –
De bestelling werd maar niet geleverd. Achteraf zat er een fout ergens in het proces. Klantenservice heeft het meteen opgepakt en goed opgelost!
Anoniem –
Goed niets op aan te merken
Jacolien Schrijver –
Ik zou heel graag advies willen krijgen over wat wanneer te slikken en waarom juist. Ik heb nu wat teveel potjes naar mijn idee en dan word ik lax in het innemen ervan
Annewil Hoogeveen –
Duurde erg lang voordat ik een antwoord kreeg op m’n vraag via de mail
femke Van der velden –